Neues Thema starten

Schuivend venster voor Agenda in de App

Zondag avond, 22u00 ik wil even een uitzondering in de agenda van morgen programmeren in de Android App. Helaas ik kan DEZE hele week van afgelopen maandag tot vanavond 23u59 aanpassen.... maar helaas niet morgen ochtend!

Hiervoor toch maar even een browser openen op de PC. 

Zou handig zijn als het venster op de agenda in de App van vandaag tot de komende 7 dagen is. 

5 Personen gefällt diese Idee

Ik had hier inderdaad ook last van en hoop dat dit kan worden aangepast en je dan de laptop of computer niet meer hoeft aan te slingeren..

2 Personen gefällt dies

Vind ik tevens één van de weinige minpunten aan de App

1 Person gefällt dies

Dit is echt noodzakelijk om op zondag de volgende week in te stellen vanaf je mobile app. Nu kun je maar tot zondag einde dag programmeren

1 Person gefällt dies

Wilde een vergelijkbare post maken. Dit is echt een groot gemis aan de app. Op zondag kun je geen agenda wijzigingen doorvoeren voor de volgende dag of dagen. Kan dit een voortschrijdende agenda worden voor de komende 7 dagen i.p.v. een vaste week?

Probleem is nog steeds niet aangepast, beetje jammer want als ik op een vrijdag vertrek en maandag na werk thuis kom moet toch in te stellen zijn?

aansluitend op vorige comments; graag zeven dagen voorwaarts mopgelijk. 

4 Personen gefällt dies
Weet iemand misschien of het probleem inmiddels is verholpen in de app?

@Koen

Nog steeds hetzelfde

Loopt niet soepel dit forum toch. Loopt zo even 2 jaar door met een suggestie. Misschien worden de ideeën meegenomen naar de volgende versie van TS. Hetzelfde met geofencing, wil je daar iets mee ben je genoodzaakt de V3 te kopen en heb je met de Advanced een verkeerde keuze gemaakt. Door deze policy kun je ook overwegen een ander merk te kiezen. Het lijkt erop dat ThermoSmart de suggesties en vragen daarmee gebruikt een volgende versie te ontwikkelen en niet de bestaande versie op belangrijke punten te verbeteren.

@Ronald Geurtsen, 

inderdaad lijkt er geen vernieuwing in de Apps te zitten en helaas heb ik tot op heden geen reactie gehad op dit voorstel terwijl de functionaliteit door meerdere gebruikers gevraagd en zo vanzelfsprekend is

Waarschijnlijk zijn de gebruikers geen gebruikers meer. Hebben ze de TS niet meer. Het is al 2 jaar vrij stil op het forum.
Anmelden oder registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen