Tijdblokken op de portal kunnen per 15 minuten worden ingesteld.

De tijdblokken in de Agenda en Standaardweek van de portal kunnen nu per 15 minuten worden ingesteld. Tot nu toe was dat per 30 minuten. Het minimum blok is nog steeds 1 uur.

Deze verbetering is door veel gebruikers gevraagd op ons forum. We hopen daar zo een goede invulling aan gegeven te hebben.

De apps zijn hier nog niet op aangepast, daar kan je nog met stappen van 30 minuten programmeren. Blokken die je in de portal aanmaakt worden in de app VISUEEL afgerond op 30 minuten. Als je een blok dat je in de portal gemaakt hebt wijzigt in een app zal deze werkelijk op 30 minuten worden afgerond.

In de volgende versies van de apps zal de 15 minuten resolutie ook worden doorgevoerd.

De API is ook aangepast en kan dus al overweg met de 15 minuten.

6 Personen gefällt dies

Jon,

Via IFTTT kan je blokken van een kwartier maken. eenvoorbeeld hieronder.

https://ifttt.com/applets/73341082d-if-every-day-of-the-week-at-08-00-am-on-mon-tue-wed-thu-fri-sat-sun-then-set-temperature-15

Alshet niet lukt , meld het even

Ja het zou erg fijn zijn als de bloktijd minimaal bijvoorbeeld een half uur kan zijn. 

Op Firefox lukt het me ook wel; die instelling in stappen van 15 minuten. Alleen heel jammer dat de minimale bloktijd nog steeds 1 uur lang is; daar was het mij juist om te doen. Wij staan 's morgens vroeg op, en zijn ook binnen 45 minuten de deur uit. Al ruim voor de ingestelde start-tijd wordt er al flink gestookt, en is het al snel aangenaam. Is het heel moeilijk qua programmering, om een bloktijd kleiner dan 1 uur te kunnen instellen? Groet; Ivo.

1 Person gefällt dies

@Theo Lees even de tekst van de eerste post even goed door.

Wanneer ik in de app. één tijdsblok verander, springen in de portal alle tijdsblokken naar halve uren?
Wanneer je in de portal dus je standaardweek op kwartieren nauwkeurig hebt ingesteld, kun je dit dus in de app. niet meer aanpassen zonder het risico te lopen dat je hele weekschema wordt aangepast
Hebben anderen ook deze ervaring?

Net geprobeerd op OSX met Firefox: Grafieken en per 15 minuten instellen werkt probleemloos.

Ik kom er nu achter dat het op Internet Explorer wel werkt maar op Firefox niet. Geen idee waarom. Jullie?

"De tijdblokken in de Agenda en Standaardweek van de portal kunnen nu per 15 minuten worden ingesteld".
Mijn vraag is dan: hoe? Ik neem aan dat je met de portal de website bedoelt (my.thermosmart.nl, Windows, Firefox). Het is mij niet gelukt om een blok van 15 minuten te programmeren. Zou het al moeten werken? Zo ja, hoe?

Mooi, Kodjo. Ga binnenkort mijn standaard week een beetje aanpassen.

Groeten Boy

Anmelden oder registrieren um einen Kommentar zu veröffentlichen