Nieuw onderwerp beginnen

Energie rapporten, nieuwe stijl

In de afgelopen maanden hebben we, terecht, meerdere vragen ontvangen over het uitblijven van de maandelijks Energierapporten. We waren niet content met de wijze waarop dit technisch was ingericht en het beperkte inzicht wat we hiermee gaven.

We zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest om de Energierapporten, zoals jullie die van ons gewend zijn, te optimaliseren. Ons doel daarbij was: meer en een beter inzicht in jouw verbruik. Dit is mooie, maar complexe materie. Daardoor heeft het ons helaas meer tijd gekost dan aanvankelijk beoogd, onze excuses hiervoor!

Ondertussen zijn we klaar met de voorbereidingen en zijn de nieuwe energie rapporten als beta voor iedereen beschikbaar. Je moet daarvoor wel toestemming geven om je slimme meter uit te lezen. Meld je hier aan.

3 personen vinden dit leuk

Goed man, ik wil wel testen....nog ff geduld hebben.

Mooi, ik zet je op de lijst!

zoals op Facebook vermeld wil ik ook wel mee testen heb ook een slimme meter

o, ik heb wel een slimme stroommeter en een warmtemeter die slim kan zijn met een aparte app of zo. Dus ik twijfel aan mijn geschiktheid. 

Robert

Ik zou ook graag meedoen als dat kan.

Ik doe ook graag mee. Heb ook een slimme meter voor gas en electra en hoop dat we straks rapporten kunnen zien met het daadwerkelijke gasgebruik. 

Ben wel benieuwd hoe jullie de data van de slimme meter krijgen, worden jullie ook ODA (= Onafhankelijke Diensten Aanbieder) bij VMNET?

Leuk, ik heb jullie op de lijst gezet.

goed nieuws. Als het nog kan wil ik me ook aanmelden voor de beta test rapporten nieuwe stijl.

Beste Kodjo,

je mag mij ook op de lijst zetten.
heb sinds kort ook een slimme meter, dus voldoe aan de voorwaarden :-)

Ik wil ook graag meedoen

We zijn in ieder geval niet voor niks bezig. De inschrijving is nog open. als die gesloten wordt laat ik dat hier weten.

Kodjo, hele goede ontwikkelingen om de energierapporten te gaan koppelen aan de slimme meters. Maar ik maak ook van de gelegenheid gebruik om te vragen de update terug te draaien die onlangs is uitgevoerd (is in dezelfde mail als de energierapporten aangekondigd) Sinds de update werkt de TS ronduit waardeloos, de temperatuur schommelt enorm boven en onder de ingestelde waarde terwijl voor die tijd de temperatuur precies op de ingestelde waarde bleef. Graag een oplossing !!!

Beste Ton,

Nee, liever niet via deze weg, daarvoor hebben we een email adres service@thermosmart.nl

Alleen als je daar je vragen naartoe stuurt kunnen we zicht houden op de afwikkeling.

Kodjo, ik deed al een poging om me aan te melden via Arjen, maar hij zei dat ik moest wachten tot er een oproep kwam...... Ik zie nu dat je hier al mensen op de lijst zet. Ik doe graag mee met de test.
Aanmelden of registreren om een reactie te posten