Nieuw onderwerp beginnen

Tekst op display2

Hallo, is het mogelijk als je de thermostaat in de pauze stand zet, dus programma niet actief, dat dan nog wel temperatuur in het display blijft staan?

Groeten: Martin

5 personen vinden dit idee leuk.

Hoi Martin,

Dat is zeker een goed idee. Ik heb je idee doorgestuurd naar onze ontwikkelaar.

Prima idee. Dan kan de thermostaat de hele zomer in de pauzestand en kun je toch nog zien wat de temperatuur is.

Zet hem niet op pause stand maar op 10graden , probleem opgelost
Het is weer tijd om de thermostaat in de zomerstand te zetten. Op de TS heb je 2 mogelijkheden: 1. je zet de TS op Pause of 2. je past je weekprogramma aan. Bij 1 krijg je een foeilelijk scherm en bij 2 ben je al je instellingen kwijt. N.B. Bij gebruik van de Pause stand tijdens vakantie of weekendje weg kan bij mij door het raam worden gezien dat de bewoners voor langere tijd afwezig zijn. Jammer dat dit als nuttig beoordeelde idee nog niet is gerealiseerd. Komop TS laat eens wat nieuws zien!

1 persoon vindt dit leuk

Je kan de TS op pauze zetten en het display 100% dimmen. Dit kan in de instellingen op my.thermosmart.com

Het oorspronkelijke idee (zie helemaal bovenaan) gaat erover om ook in Pauze-stand de temperatuur in het display te houden. Het oorspronkelijke idee is door TS als nuttig beoordeeld en 9 maanden geleden doorgestuurd naar de developer (zie hier boven reactie van Arjan). Het dimmen van de tekst is alleen een workaround om ‘gluurders’ niet op ideeen te brengen.

2 personen vinden dit leuk

Eens met bovenstaande. Echter zou ik graag twee temperaturen willen zien, actueel en ingestelde temperatuur.

Bij het instellen op de display zie je de 2 temperaturen ook naast elkaar staan, dus graag de optie om dit altijd aan te hebben?

Aanmelden of registreren om een reactie te posten