Verholpen: Server storing 30 januari 2019

We hebben een probleem met de server. Daardoor zijn alle diensten van ThermoSmart geraakt zoals:

Helaas kan je de gewenste temperatuur nu alleen op de thermostaat zelf instellen. We werken hard om de server weer online te krijgen. De voortgang zullen we hier melden. Hou dit forum dus goed in de gaten. 

Onze excuses voor het ongemak!

Mijn thermosmart thuis gaf een kort knipperende rode led en na opzoeken van het programmablok kwam er in beeld "OT fout" (zonder nummer)

Kon pas na herstart van ketelinterface weer de gewenste temperatuur instellen.

Een OT fout heeft een andere oorzaak, bijvoorbeeld een ketel storing of een slechte kabel tussen thermostaat en ketel-interface.

Bij mij FLITSTE de blauwe led een aantal malen (niet zoals bij lagere temperatuur) bij controle bleek dat de server er uit lag. Momenteel ( de server ligt er nog uit) blijft de thermostaat af en toe blauw flitsen. 

Helaas merk ik nu dat de pijltjes op de thermostaat zelf niet reageren (ik bedien de temperatuur altijd via de app). De 'info' en 'op vakantie' knoppen werken wel. Kan dit misschien toch te maken hebben met het serverprobleem of is dit een ander probleem?

Hopelijk werkt de server snel weer. Het is hier koud! 

Ik kan op dit moment de app niet en de handbediening werkt niet, zit nu in 15gdn Celsius...... br....... Hopelijk is het snel opgelost

Normaal wel, en dan verschijnt de melding op het hoofdscherm van de thermosmart.

In dit geval dus heel anders. 

Bij werkt de handbediening nog wel. 

Vind het echter wel zaak dat de verstoring op de server asap opgelost wordt!

En niet nog eens voorkomt. Dit niet de eerste keer beste Thermosmart!  Dubbel uitvoeren....!?

Mijn browser vind dat er een issue is met het certificaat van de site...!!!

Suc6 en vriendelijke groet.

update: het portal lijkt weer te werken...! :-)

Bij mij in ieder geval wel!!

1 persoon vindt dit leuk

Eelco, benieuwd of na een herstart van de ketelinterface je wel weer warmte krijgt, Werkte bij mij wel.

De app doet het weer! Thanks!

app werkt weer

Goed nieuws, alles is weer online! 

Jep heel fijn app en api werkt weer! 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten