Nieuw onderwerp beginnen
Afgewezen

suggestie: ik zou graag de optie hebben om wisselend (om de minuut) de tijd danwel tem-peratuur te zien

suggestie: ik zou graag de optie hebben om wisselend (bijv: om de minuut) de tijd danwel temperatuur te zien

5 personen vinden dit idee leuk.

Ja, ik en velen zouden iets dergelijks willen, maar idee is inmiddels al 3 keer afgeschoten. Ik begrijp ook helemaal niks van de argumenten van een "2tal mensen" Zou te druk zijn als thermostaat naast de tv hangt?? Ik zou ook graag de werkelijke reden willen weten. In kleine cijfers temp/tijd, ergens boven of onderin. Hoe moeilijk kan het zijn....?

Ook hier een gemis, wil graag temperatuur en tijd naast elkaar. Ik zou zeggen, implementeer de optie in de software en laat de mensen zelf kiezen.

Ik vermoed dat het scherm van de TS dit niet aankan aangezien 1 bolletje, 1 pixel is.

Ik stel voor om topics met suggesties die afgewezen zijn, te sluiten voor commentaar. 

Gebruikers. (dat zijn de mensen die betaald hebben voor de hardware) De klanten...dus. Willen gewoon een fatsoenlijk antwoord willen krijgen waarom dit niet mogelijk gemaakt kan worden.

Heren, alles is mogelijk maar moet alles wat mogelijk is ook uitgevoerd worden? Wij denken van niet. Voor enkele mensen zou het tonen van andere gegevens op het display waarde kunnen hebben. Helaas hebben we een beperkte hoeveelheid uren beschikbaar waarin niet alle wensen kunnen worden vervuld. Deze optie zullen we niet implementeren. 

1 persoon vindt dit leuk