Nieuw onderwerp beginnen

is er eigenlijk iemand blij met dit ding?

Of ik heb internet... of ik heb verwarming...

van het ene probleem in het andere over.

Ik ga niemand dit ding adviseren. Laat morgen alles weer ongedaan maken. Ketel moet weer omgebouwd worden..

tjonge jonge.. niemand bereikbaar... wat een geklungel... wat onprofessioneel!

Heb er echt meer dan genoeg van.

Dit ga ik ook zeker delen!

2 personen hebben dit probleem

Ik ben over het algemeen dik tevreden met de Thermostmart. Gisteren vanuit Oostenrijk de temperatuur in mijn huis omhoog gezet na een korte vakantie. Kwam in lekker warm huis terug.. 

Nu heb ik wel een probleempje met inloggen op een apparaat. Kom er niet echt uit en dus een vraag gesteld aan TS. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg, ik lees zulke nare berichten op het forum. Maar dat is nu de eerste keer in vele jaren dat ik een klein probleem heb. Verder zou ik iedereen dit ding aanraden. Het werkt feillloos

Ik ben ook tevreden met mijn TS. Alleen jammer dat er geen ontwikkelaar is voor de homeassistant die iets wilt doen met de api! Voor domoticz is er wel een ontwikkelaar geweest die de api heeft gebruikt....

Sonja Vos fijn dat u ook weer de TS werkend heeft gekregen ! 

Lucienne, Jan Michels, het is opgelost! Ik heb de connectbox gereset naar de fabrieksinstellingen en dat was de oplossing!!! Jemig, dat duurde even maar een simpele reset van de connectbox/router bleek de oplossing! Ik kan weer temperatuur regelen :-)

1 persoon vindt dit leuk

Je wachtwoord van de ts staat onder op je thermosmart !! Tenminste als dit is wat je bedoelt !! Gr Lucienne 

Jan Michels, heb je gewoon Ziggo gebeld en het probleem uitgelegd? Zou wel fijn zijn, want ik ben inmiddels zo ver om de TS er maar gewoon uit te doen. 

Lucienne, ik ben in het menu van de ziggo router, en zie dat het inderdaad op 2.4 en 5 GHz zit, en heb 5GHz uitgeschakeld. Vervolgens heb ik (via mijn iPad) de wifi reset van de ts weer gedaan en weer de melding password :-(  Wat jij zegt is dat ik de media box er even uit moet halen, de setting op 2.4 GHz zetten, de TS wifi resetten en dan de media box weer aan?

In mijn geval heeft monteur van ziggo de router teruggezet naar de oorspronkelijke instelling. Wat er hiermee is gewijzigd kon ik niet achter komen.

Probeer het hier eens mee en mss zit je op 5GhZ en dan moet je die (heb ik ondervonden) ff uitschakelen https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem-inloggen/ daarna was mijn Thermosmart weer online pas moesten we de stekker van de mediabox eruit halen en dan gaat hij automatisch weer naar 5ghz dus opnieuw thermosmart offline dezelfde stappen gedaan en weer online ! https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem-inloggen/  Gr Lucienne Succes ik ben de eerste keer 4 dagen bezig geweest !! 

Lucienne, lees ik nu dat je de ts weer online hebt! Hoe heb je dat gedaan? Bij mij op de display van de TS staat password :-( Ik weet even niet wat ik moet doen. Hoe weet ik bijvoorbeeld op welk kanaal mijn wifi zit?

Jan Michels en Lucienne, ik heb denk ik hetzelfde probleem. Ik krijg de ts niet meer online (display geeft bericht password :-( dus ik denk dat het aan Ziggo ligt. Jan Michels, hopelijk lees je dit en kun je mij en Lucienne adviseren hoe je via Ziggo je TS weer online hebt gekregen!!

Nee, ook dat was niet mogelijk !  Wacht nu tot Donderdag , dan krijg ik Ziggo en dus ook een nieuwe router.

Dan probeer ik het nog eens opnieuw !!

Maar kon je door middel van het touch screen op de TS de verwarming ook niet aansturen?

Kanaal op wifi staat vaak op automatisch. Als het kanaal daardoor op 13 staat kan de thermosmart niet verbinden.

Bij mij is niets verandert m.b.t. op router of wachtwoord ! Heeft na twee dagen gewerkt te hebben er mee opgehouden en geen Wifi meer te installeren. Na één avond in de kou gezeten te hebben, oude thermostaat van meer als 20 jaar oud terug geplaatst om verwarming bij te krijgen .En werkt !!!!  TS ?????

Aanmelden of registreren om een reactie te posten