Nieuw onderwerp beginnen

Ervaringen met de Apple Watch app

Hier kunnen we ervaringen met de Beta versie van de Apple Watch app delen.

Bij grote releases is het ook wel makkelijk wanneer de developers updates kunnen bieden aan hun gebruikers zodat deze blijft werken met de gewijzigde (-)software.

Dat heeft meestal niets met bugs in  software te maken maar meer met wijzigingen in de  software....waar weer aanpassingen nodig voor zijn bij de developers en hun software.

Daarom zijn het ook betas die voor developers bestemd zijn.

Ik ben geen developer en gebruik daarom ook public betas.....die dan weer bestemd zijn om bugs uit de  software te halen.

Wanneer de TS software niet meer werkt bij een nieuwe release, kan je dat natuurlijk melden en hopen dat  haar software aanpast zodat TS blijft werken....maar de kans bestaat ook dat  je veel geluk wenst bij het aanpassen van de TS software.

Als ik er geld op zou moeten zetten zou ik voor optie 2 gaan.

Maar goed....dat zal wel verschil in inzicht zijn en blijven....

bij mij doet hij het inmiddels, moest wel eerst de beta van de iPhone afhalen en beiden resetten.

misschien dat het iemand helpt.

Ook bij iOS 9.3 beta 4 komt TS op mijn Watch 2.1 nog steeds niet "leven"......

We ondersteunen geen Beta iOS, dat lijkt me logisch.

Het is mij bij de testversie niet gelukt om verbinding te maken en bij de huidige versie ook niet, net als Henk. Ik gebruik OS 9.2.1 en watch OS 2.1.

Ik heb hier ook al eerder over gepost.

Geen beta's ondersteunen begrijp ik. Voor mij was dit slechts een mededeling....

Henk, Jep, sorry, je hebt gelijk. Waardevolle feedback, thx!

1 persoon vindt dit leuk

Ook iOS 9.3 beta5 werkt nog niet samen met watch OS 2.1. Oorzaak vermoedelijk een verschillend Apple developer ID en user ID voor iPhone 6s Plus en Watch. Dit is pas weer goed bij het installeren van iOS 9.3 official release....Toch maar weer developen op mijn "oude" iPhone 6

Heren,

In Testflight staat een nieuwe Publieke Beta klaar. We zouden het erg waarderen als jullie kunnen en willen testen.

Groet,

Team ThermoSmart

Moet je dan eerst weer een uitnodiging krijgen ? Want in TestFlight staat bij nu alleen 'redeem'

Als het goed krijg je een mail met een redeemcode, als je op de iPhone in die mail op ‘Start testing’ drukt zou de app in Testflight moeten komen te staan en moet de app als testapp geaccepteerd worden.

Groet,

Team ThermoSmart

Het punt is, dat ik geen mail ontvangen heb. Vandaar....
TestFlight mail komt alsnog binnen (zat 12 mrt 18.32 uur).....

Combinatie iOS 9.3 (13E5231a), Watch OS 2.1 en publieke beta TS werkt nu wel. Bovendien verrassend snel en stabiel!

hier nog geen mail, helaas...

Aanmelden of registreren om een reactie te posten